Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ. . .ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ!



 



Η μεσογειακή δίαιτα είναι ένας από τους πιο ισορροπημένους τρόπους διατροφής. Στηρίζεται στο ελαιόλαδο, τα λαχανικά, τα ψάρια κι ενώ το κόκκινο κρέας δεν απουσιάζει, παρόλα αυτά προτείνει να καταναλώνεται σε πολύ μικρές ποσότητες. Έρευνες απέδειξαν πως οι λαοί που βρίσκονται γύρω από τη Μεσόγειο έχουν μακροζωία. Η Μεσογειακή διατροφή δεν είναι μια απλή δίαιτα, αλλά τρόπος ζωής.


Ελαιόλαδο και λαχανικά σύμμαχοι του οργανισμού!!!

Νέα έρευνα Ισπανών επιστημόνων υποστηρίζει ότι η μεσογειακή διατροφή μπορεί να λειτουργήσει ως ασπίδα προστασίας ενάντια στον διαβήτη.Όπως αναφέρει η έρευνα, μια διατροφή πλούσια σε ελαιόλαδο και λαχανικά, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση κινδύνου εμφάνισης διαβήτη στα άτομα μέσης ηλικίας και μάλιστα χωρίς απώλεια βάρους.

Οι εθελοντές που συμμετείχαν στην έρευνα, παρουσίαζαν τουλάχιστον τρεις παράγοντες κινδύνου για καρδιοπάθεια, όπως υψηλή πίεση ή κάπνισμα.

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να επιλέξουν ανάμεσα στη μεσογειακή διατροφή με έμφαση στην κατανάλωση ελαιολάδου, στην ίδια δίαιτα με έμφαση στην πρόσληψη ακόρεστου λίπους από καρύδια, και σε μια διατροφή χωρίς καθόλου λιπαρά.

Μετά από τέσσερα χρόνια το ποσοστό αυτών που εμφάνισαν διαβήτη ανήλθαν μόλις στο 11% των εθελοντών που ανήκαν στις δύο ομάδες που ακολούθησαν μεσογειακή διατροφή, συγκριτικά με το 18% εκείνων που ακολούθησε δίαιτα με χαμηλά λιπαρά.

Οι ερευνητές αξιολόγησαν μια σειρά από άλλους παράγοντες και διαπίστωσαν ότι η μεσογειακή διατροφή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη κατά 52%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου